“No fun for me”

Ik heb het natuurlijk niet van de daken geschreeuwd, want zo leuk was het niet.
Maar nu ik aan alle kanten niet of nauwelijks wordt geholpen, heb ik besloten een bericht op mijn website te plaatsen.
Vorige week vrijdag hebben we brand gehad. In de woonkamer is alles beschadigd. En met beschadigd bedoel ik dan, zo danig beschadigd, dat ook werkelijk alles is afgeschreven.
Voor mij betreft het met name materiële schade en dat is nog altijd beter dan schade aan spullen met emotionele waarde. Maar toch, het blijft een verlies.

 

Zo ook mijn PS3, helemaal ingedeukt en gesmolten met prachtige nieuwe contouren, die ik nog nooit eerder heb gezien van Sony. Maar dit betekent natuurlijk ook, dat mijn Playstation het niet meer doet. Dus geen Yellow Light of Death. Nee, gewoon helemaal geen enkel sprankeltje hoop…
En de week ervoor had ik eindelijk mijn Freedom editie van Assasins Creed 3 binnen!
Maar ook deze blijdschap was van korte duur, want de schijf zat in mijn PS3 en het beeldje van Connor lag boven op de versterker. Nu staat de indiaan stevig vastgesmolten in de versterker.

 

Met de feestdagen en een barre préwinter in het zicht, heb ik geprobeerd om al plannen te trekken voor een nieuwe PS3 en een nieuwe freedom editie van AC3.
Nu is mij opgevallen, dat dezelfde PS3 bundel die ik vorig jaar heb besteld, niet 25,- euro is gedaald in prijs maar helaas 25,- euro is gestegen. Terwijl Sony net een nieuw model op de markt heeft gezet. Het lijkt mij dan ook logisch, dat eerdere slimline modellen voor een wat leukere prijs dan 275,- euro op de markt mogen komen. Voor die prijs heb ik namelijk vorig jaar dit pakket aangeschaft.

 

Wat ik helemaal schandalig vind, is hoe Ubi”Soft” – ja, zo heet de uitgever van AC – zo kil en hard omgaat met vragen en verzoeken van klanten. Natuurlijk verwacht ik niet van een commercieel bedrijf, dat ze mij kosteloos een nieuwe freedom editie sturen, maar ik heb deze toch in eerste instantie besteld met een actiecoupon en zelfs deze willen ze mij niet opnieuw toesturen. Ook willen ze er niet een voor mij achterhouden, zodat, als alles is geregeld, ik in januari/februari er een opnieuw kan bestellen. Op geen enkele manier heb ik het gevoel, dat ze de kwaliteit hebben, om begrip te tonen voor een dergelijke situatie en dat vind ik hinderlijk.

 

Dus om dit verhaal te besluiten, ik zal aankomende tijd bezig zijn met het opruimen en herstellen van de woning. Ik ben erg blij met de alle hulp van de geweldige klantenservice en van Ubisoft. En ik ben zeer tevreden met de prijsstijging van de inmiddels sterk verouderde PS3.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>